lørdag den 24. april 2010

Eventyret fortsætter...i Dhaka

Her et billede fra aftenen på Kolding Bibliotek, hvor pigerne og jeg fortalte om at bo på Sri Lanka (se forrige indlæg). Der kom 76 mennesker, og spørgsmålene var mange. Heldigvis har vi fået mange positive tilbagemeldinger.

Med dette billede afslutter jeg bloggen og henviser til vores nye blog, hvor jeg skriver om vores nye liv i Dhaka, hovedstaden i Bangladesh. Et liv som pt er cirka 2 måneder gammelt, og som allerede viser sig at være en helt anden måde at være udstationeret på. Læs selv med på www.bastrupsdhaka.blogspot.com

Bloggen er også anderledes, idet jeg i Dhaka-bloggen skriver mere om dagligdagsting.

Endelig vil jeg gerne henvise til min blog, Blogguiden, en guide med tips og råd til, hvad du skal overveje undervejs i skabelsen af din personlige blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar